کد خبر: ۶۷۳۶۷۲
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۹
تعداد بازدید: ۸۱۶
گولج نخستین خروجی نیم فصل؟
سرمربی پرسپولیس از جذب مدافع استرالیایی تیمش پشیمان است.
برانکو از جذب بازیکن جدید پرسپولیس پشیمان است؟به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، آنتونی گولج به عنوان بازیکن تیم وسترن سیدنی استرالیا به پرسپولیس آمد تا تنها بازیکنی لقب بگیرد که با عنوان قهرمانی آسیا به فوتبال ایران آمده است.
 
گولج در روزهای ابتدایی حضورش در ایران شرایط خوبی داشت اما رفته رفته به قدری در تمرینات ضعیف ظاهر شد که حتی برانکو در بازی های تدارکاتی هم به او بازی نداد و یک مدافع اوکراینی هم به خدمت گرفت.
 
کار به جایی رسیده که برانکو پس از محمد انصاری تصمیم گرفته در صورت نیاز از حسین ماهینی هم در دفاع آخر استفاده کند که به معنای اضافه شدن یک رقیب دیگر برای گولچ است.
 
شنیده می شود برانکو از جذب گولج ناراضی است و قصد ندارد به او در پرسپولیس بازی دهد. با این شرایط شاید این بازیکن در نیم فصل اولین خروجی پرسپولیس باشد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: