کد خبر: ۶۷۳۵۶۱
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۲
تعداد بازدید: ۹۸۰
بحث حضور مدافع سابق پرسپولیس در استقلال همچنان داغ است و باید دید تکلیف شکایت قرمزپوشان به کجا می رسد.
به گزارش خبرداغ به نقل از کاپ، استقلال و پرسپولیس از ابتدای فصل نقل و انتقالات در خصوص بحث های مختلف با یکدیگر مشکل کرده اند و آخرین بحث ها نیز بر سر زمین شماره 2 آزادی برای تمرین کردن است.

با این حال همچنان شکایت و شکایت کشی بر سر یک بازیکن ادامه دارد و پرسپولیسی ها دست بردار بازیکن جدید استقلال نیستند. محمدحسین کنعانی زادگان که گفته می شد با پرسپولیس قرارداد دارد، به یک باره به سمت استقلال چرخید و الان یک ماهی از حضورش در این تیم می گذرد. پرسپولیس شکایت خود را از این بازیکن به کمیته انضباطی ارائه کرده و مشخص نیست که چرا تاکنون رای مربوطه صادر نشده است.

باید دید در نهایت برنده جنگ استقلال و پرسپولیس بر سر کنعانی زادگان چه تیمی خواهد بود و آیا سرخپوشان موفق به محروم کردن مدافع استقلال در همین ابتدای فصل می شوند یا خیر.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: