کد خبر: ۶۷۳۵۱۱
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۸
تعداد بازدید: ۱۰۵۲
امیر تتلو عکسی با پیراهن تیم پرسپولیس در صفحه اینستاگرامی خود را منتشر کرد که واکنش کاربران را دنبال داشت.
به گزارش خبرداغ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان: امیر تتلو خواننده زیر زمینی این روز ها برای پیوستنش به تیم های لیگ برتری حواشی زیادی برای خود درست کرده است. او عکسی با پیراهن تیم پرسپولیس در صفحه اینستاگرامی خود منتشر کرد که باعث شد تا واکنش بسیاری از کاربران به خصوص هواداران پرسپولیس را به دنبال داشته باشد.

او با انتشار عکس بالا نوشت:"خدايى هم بهم مياد اصلا من بيام تو زمين خيلى باحال ميشه همه چى". این پست باعث شد تا هواداران پرسپولیس نسبت به او واکنش نشان دهند.

واکنش کاربران به عکس تتلو با پیراهن پرسپولیس +کامنت ها

واکنش کاربران به عکس تتلو با پیراهن پرسپولیس +کامنت ها
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
YAS
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۱
0
0
اولا سلام گرم به داش امیر تتلو جون من طرفدار سرسخت پرسپولیس و امیر تتلو هستم ثانیا خواهش میکنم و خواهش میکنم از مدیر عامل و سرمربی پرسپولیس که اجازه بدن به داش امیر بیاد پرسپولیس بابا مگه چی میشه این همه بازیکن اومدن و رفتن مگه چی شد ثالثا داش امیر لیاقتش رو داره بیاد پرسپولیس و در ضمن لباس پرسپولیس خیلی بهت میاد اندازه هم نداره|+بهترین ارزوها رو برات ارزو میکنم از طرف بچه های خوزستان باغملک بوس بوس امیر جون
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: