کد خبر: ۶۷۳۴۷۳
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۷
تعداد بازدید: ۶۲۲
سخنگوی نیروی انتظامی گفت: به دلیل وجود تجمع در کنسرت‌ها، لاجرم پلیس باید در آن مداخله کند.
به گزارش خبرداغ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،: سردار منتظر المهدی سخنگوی نیروی انتظامی در خصوص اظهار نظر وزارت ارشاد که نیروی انتظامی نباید در کنسرت‌ها دخالت کند، اظهار داشت: ورود در عرصه محتوای کنسرت‌ها مربوط به وظایف نیروی انتظامی نبوده و تایید مضامین آن بر عهده وزارت ارشاد است.

وی گفت: اما وقتی بحث جمع به میدان می‌آید، لاجرم پلیس باید در همه ی تجمع‌ها مداخله کند، چرا که مسئولیت نظم و امنیت مردم بر عهده نیروی انتظامی است و اگر در این بین اتفاقی بیافتد چه کسی باید پاسخگو باشد؟ مطمئنا پلیس باید جواب دهد.

سخنگوی نیروی انتظامی ادامه داد: به همین جهت حفاظت از آن چه که در حوزه امنیت از ابعاد مختلف جانی، مالی، ناموسی و اخلاقی که همگی در ظرفی به نام امنیت اجتماعی جای گرفته‌اند بر عهده نیروی انتظامی است و امیدواریم با کمک مردم این مهم را به انجام برسانیم.

سردار منتظر المهدی درباره سوال خبرنگار ما مبنی بر اظهاراتی که ناجا باعث محدودیت کارهای کنسرت‌ها می‌شود، اذعان داشت: واقعا اینطور نیست و باید مصداق بیاورند، شما اگر از هنرمندان و تمام کسانی که با ما ارتباط دارند پرس و جو کنید در خواهید یافت که چنین چیزی نبوده و هرگز نخواهد بود.

وی ادامه داد: در بسیاری از موارد که ماموران ما در صدور مجوز مسئولیت دارند با تلاش خود به صدور سریعتر مجوزها اقدام کرده و خودمان نیز از اجرای مراسم آنها مراقبت کرده‌ایم.

سخنگوی نیروی انتظامی اظهار داشت: توصیه‌هایی که به دوستان ارائه می‌دهیم، برای آنها و به نفعشان بوده و امیدواریم این فکر و فهم در جامعه ساری و جاری شود.

سردار منتظر المهدی تصریح کرد: در یک جمله انجام و فرجام ماموریت پلیس بر مدار قانون است و هر کنش و هر اقدامی که پلیس انجام می‌دهد در همین راستا خواهد بود و اساسا هیچ اصرار و پا فشاری بر اقدامات فراتر از قانون نداشته و نخواهیم داشت.

وی با بیان اینکه آن چیزی که امروز وظیفه ما است به نحو احسن انجام خواهیم داد، تصریح کرد: فعلا هیچ تغییری در زمینه کنسرت‌ها پیدا نشده و آنچه حائز اهمیت است، درک این مساله می‌باشد که واقعا چه تعداد کنسرت در طی این سال‌ها توسط نیروی انتظامی کنسل و جلوگیری شده، که مطمئنا به عددهایی دست نخواهیم یافت.

سخنگویی نیروی انتظامی با اشاره به اینکه تمام اقدامات پلیس در راستای تسریع و تسهیل برای قشر هنرمندان است، بیان داشت: امروزه بیشترین ارتباطات پلیس با مردم و مخصوصا قشر هنرمندان است،به طوریکه یک موسسه برای ارتقاء ارتباط با عزیزان عرصه فرهنگ و هنر و رسانه تشکیل داده‌ایم.

سردار منتظر المهدی با بیان اینکه کارنامه نیروی انتظامی در این حوزه کاملا مشخص است، گفت: به نظرم می رسد باید در نوع ادبیات و بیان کمی مراقبت کنیم تا خدایی نکرده مشکلی پیش نیاید.

وی در پایان گفت: ما همچون گذشته در خدمت همه هنرمندان هستیم و به نظرم خود آنها باید بخواهند که پلیس ورود پیدا کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: