کد خبر: ۶۷۳۴۳۵
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۱
تعداد بازدید: ۵۹۸
خالدی در تصادف درگذشت؛
بازیکن تیم ملی واترپلوی کشورمان در سانحه رانندگی دار فانی را وداع گفت.
ملی پوش کشورمان در سانحه رانندگی جان خود را از دست دادبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، علی خالدی تبار در حادثه واژگونی پژو 405 در جاده لیشتر و پنج کیلومتری شهر دوگنبدان از توابع گچساران جان باخت.
 
وی با 21 سال سن، سابقه حضور در مسابقات جهانی استرالیا را به همراه تیم ملی واترپلو کشور در کارنامه خود داشت.
 
مرتضی گندم کار رئیس مرکز حوادث و فوریت های پزشکی گچساران گفت: «سه فقره تصادف در جاده های این شهرستان در 24 ساعته گذشته تاکنون رخ داده است.»
 
وی افزود: «این حوادث چهار کشته و سه مصدوم برجای گذاشت. تصادف خودروی زانتیا با عابر پیاده در یکی از خیابان های اصلی کوی کارکنان دولت در گچساران در سه شنبه شب منجر به مرگ عابر پیاده شد.»
 
گندمکار تصریح کرد: «برخورد سه دستگاه خودرو در محور ارتباطی گچساران به بهبهان در منطقه لیشتر در روز گذشته یک کشته و 2 نفر مصدوم داشت.»
 
وی ادامه داد: «در ساعت های اولیه صبح روز چهارشنبه در منطقه چهاربیشه دوم یک دستگاه خودرو 405 به داخل کانال پرتاب شد که در این حادثه نیز 2 نفر کشته و یک نفر مصدوم شده است.»
 
گندم کار ابراز کرد: «مصدومان به بیمارستان شهید رجایی گچساران منتقل شدند و حال آنان رضایت بخش است. علت این حوادث از سوی کارشناسان در دست بررسی است.»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: