کد خبر: ۶۷۳۲۴۲
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۱
تعداد بازدید: ۴۵۱
دیدار صادق پور با وزیر ورزش؛
مدیرعامل سابق باشگاه راه آهن صبح امروز به دیدار وزیر ورزش و جوانان رفت.
لابی مدیرعامل ناموفق راه‌آهن برای مدیریت در استقلال؟به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، این روزها بیش از پیش شایعه جدایی بهرام افشارزاده از استقلال مطرح می‌شود و هر روز در خصوص جانشین وی در استقلال در رسانه‌ها صحبت می‌شود.
 
جالب اینجا است که افراد مختلفی به دنبال جانشینی افشارزاده در استقلال هستند و حتی به دنبال این هستند که روی صندلی وی بنشینند.
 
گفته می شود یکی از این افراد رضا صادق پور عضو سابق هیات مدیره استقلال و مدیر عامل ناموفق راه آهن است که با مدیریت وی این تیم به لیگ دسته اول سقوط کرد.
 
 صادق پور امروز نشستی با وزیر ورزش داشت و گویا برنامه های خود را به صورت شفاهی اعلام کرد اما بعید است بتواند مدیریت باشگاه استقلال را بر عهده بگیرد.
 
آبی ها در هیات مدیره نیز یک عضو کم دارند و بعید نیست وی حداقل در هیات مدیره این باشگاه عضویت پیدا کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
javad
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
0
0
واقعاً برای این فوتبال متأسف هستم که افرادی مثل صادقپور در آن وارد میشوند و برای اینکه رزومه خود را پر بار نمایند با وعده و وعیدهای دروغین وارد میشوند در سال پیش ایشان در راه آهن با وعده های دروغین مالی وارد شد و باعث گردید آقای علیرضا رحیمی که یکی از مدیران قدیمی و قوی و سرشناس در فوتبال کشورما هستند از باشگاه راه آهن جدا شوند در صورتی که سال پیش آقای رحیمی با مدیریت خود تیم راه آهن را در لیگ برتر حفظ کرده بودن و دیدیم که صادقپور باعث سقوط تیم شد در حالیکه وضعیت تیم نسبت به سال گذشته چه از نظر مالی و چه از نظر بازیکن خیلی بهتر بود ، این آقا حتی نمیداند که قرارداد بازیکن لیگ برتری باید چطوری نوشته شده و یا درکجا ثبت گردد چرا که ایشان مدیر آکادمی بوده و فقط هئیت فوتبال را برای ثبت قرارداد میشناسد این یک نمونه از مدیریت ایشان بود و نکته های زیادی در مورد مدیریت ایشان وجود دارد که در اینجا برای گفتن این نکات جای درستی نیست .من یک پرسپولیسی هستم ولی بامدیرعامل شدن این فرد در باشگاه استقلال برای استقلالی ها واقعاً متأسفم .
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: