کد خبر: ۶۷۳۱۶۰
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۱
تعداد بازدید: ۴۲۲
نخستین اجلاس جهانی شوراها و شهرداران ۲۰۱۶ با سخنرانی دکتر واعظی و حضور قریب به ۲۰۰۰ نفر از اعضای شورای اسلامی شهرها و شهرداران سراسر کشور، روسای شورا شهر و شهرداران کشورهای جهان فردا صبح افتتاح می شود.

به گزارش خبرداغ و به نقل از مركز روابط عمومي و اطلاع رساني وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات؛ نخستين اجلاس جهاني شوراها و شهرداران ۲۰۱۶ با حضور قريب به ۲۰۰۰ نفر از اعضاي شوراي اسلامي شهر­ها و شهرداران سراسر كشور، روساي شورا شهر و شهرداران از كشورهاي روسيه، هندوستان، لبنان، كرواسي، تركيه، گينه و ... و بيش از۱۰۰ نفر از صاحبنظران، سرمايه گذاران بين المللي از كشور انگلستان، آمريكا، ايتاليا، سوئيس، كره جنوبي و ... ۳۰ و ۳۱ تير ماه ۱۳۹۵ در مركز همايش هاي بين المللي برج ميلاد تهران برگزار مي شود.

گفتني است در اين مراسم دكتر واعظي، وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات در جمع حاضرين به سخنراني خواهد پرداخت و عنوان سخنراني وي"ارتباطات و فناوري اطلاعات، زيرساخت توسعه پايدار شهر هوشمند" است.

لازم به ذكر است برنامه هاي حائز اهميت اين رويداد بزرگ شهري كشور، برگزاري پنل هاي تخصصي، تالار مذاكرات سرمايه گذاري، نمايشگاه، كارگاه هاي آموزشي و سخنراني كليدي اجلاس است كه به مدت دو روز در برج ميلاد برگزار مي شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: