کد خبر: ۶۷۳۰۱۱
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰
تعداد بازدید: ۳۸۴
در فاصله کمتر از یک هفته تا آغاز لیگ برتر تیم های تبریزی همچنان ورزشگاه های خود را برای میزبانی مشخص نکردند.
به گزارش خبرداغ به نقل از کاپ، با آنکه چند روز قبل نمایندگان سازمان لیگ برای تعیین تکلیف ورزشگاه های تیم های تبریزی راهی شهر شدند و پیشنهادات خود را در این باره ارائه کردند همچنان تیم های تراکتورسازی و ماشین سازی به خاطر ترمیم ورزشگاه یادگار امام در بلاتکلیفی به سر می برند. 
شب گذشته جلسه شورای تامین استان آذربایجان شرقی برگزار شد و رای به برگزاری مسابقات تراکتور در ورزشگاه اختصاصی خود داد. ماشین سازی هم به خاطر میزبانی از تیم های تبریزی درهفته های ابتدایی قرار شد در زمین بنیان دیزل و ورزشگاه اختصاصی تراکتورسازی به میدان برود. با این حال هنوز مسئولان این دو باشگاه این پیشنهاد را هم نپذیرفتند و اصرار دارند تا تصمیمی که خودشان گرفته اند را اجرایی کنند.
تراکتورسازان به دنبال برگزاری مسابقات خود در ورزشگاه بنیان دیزل هستند اما گسترش فولاد چنین مجوزی را صادر نمی کند. از طرفی ماشین سازان همچنان معتقدند که ورزشگاه تختی تبریز امکان میزبانی از این تیم را داراست اما شورای تامین حاضر به پذیرش این تصمیم نیست. قرار است امروز جلسه دیگری میان مسئولان باشگاه های تبریزی و مسئولان استان آذربایجان شرقی برگزار شود تا تصمیم نهایی درباره میزبانی تیم های تبریزی در هفته های ابتدایی به صورت مشخص اعلام گردد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: