کد خبر: ۶۷۳۰۰۴
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۹
تعداد بازدید: ۴۵۶
مراسم تودیع و معارفه معاون پارلمانی رییس جمهور آغاز شد.
با حضور نهاوندیان؛مراسم تودیع و معارفه معاون پارلمانی رییس جمهور آغاز شدبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، مراسم تودیع و معارفه معاون پارلمانی رییس جمهور با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین مجید انصاری، حسینعلی امیری و  محمدنهاوندیان، ریس دفتر رییس جمهور دقایقی پیش در ساختمان معاونت امور مجلس آغاز شد. 
در ابتدای این مراسم تودیع و معارفه، احمد صفایی‌فر معاون تقنین معاونت پارلمانی ریاست جمهوری گفت: در بسیاری از تجهیزات از جمله نیروی انسانی دچار مضیقه هستیم. 
وی افزود: ما با تمام توان کار می‌کنیم. از آقای انصاری تشکر می‌کنیم اما او را دور از خود نمی‌دانیم حتما همکاری بین دو معاونت حقوقی و پارلمانی اتفاق خواهد افتاد. امیدواریم با استفاده از سوابق آقای امیری بتوانیم به خدمات خود ادامه دهیم.

گفتنی است حجت‌الاسلام والمسلمین مجید انصاری با حکم حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی، مسئولیت معاونت حقوقی ریاست جمهوری را برعهده گرفت. 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: