کد خبر: ۶۷۲۹۵۷
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۶
تعداد بازدید: ۴۵۰
بعد از ظهر امروز ونک، نائین و شاهین شهر اصفهان شاهد وقوع پنج زمین لرزه بود.
به گزارش خبرداغ به نقل از خبرگزاری مهر: بنا بر گزارش موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران ونک اصفهان بعد از ظهر امروز شاهد وقوع سه زمین لرزه بود.

نخستین زمین لرزه در شهرستان ونک در ساعت 16:57 دقیقه در عمق 10 کیلومتری و با وسعت 3.2 ریشتر  در عرض جغرافیایی  ۳۱.۶۳۰ درجه شمالی و طول جغرافیایی ۵۱.۲۳۱ درجه شرقی روی داده است.

دومین زمینه لرزه در این منطقه در ساعت 17:34 دقیقه در عمق 10 کیلومتری و با وسعت 3.3 ریشتر  در عرض جغرافیایی  ۳۱.۶۱۱درجه شمالی و طول جغرافیایی ۵۱.۲۱۵ درجه شرقی روی داده است.

سومین زمین لرزه در این منطقه در ساعت 19:27 دقیقه در در عمق 10 کیلومتری و با وسعت2/1 ریشتر  در عرض جغرافیایی ۳۱.۶۱۶ درجه شمالی و طول جغرافیایی ۵۱.۲۳۳ درجه شرقی روی داده است.

همچنین شهرستان نائین در ساعت 17:49  زلزله ای با وسعت 1.5 ریشتر در عمق 10 کیلومتری در عرض جغرافیایی  ۳۲.۶۸۹ درجه شمالی و طول جغرافیایی ۵۳.۰۵۳ درجه شرقی روی داده است.

شهرستان شاهین شهر نیز در ساعت 18:40  دقیقه زمین لرزه ای با وسعت ۱.۸ در در عمق 10 کیلومتری در عرض جغرافیایی  ۳۳.۰۸۷درجه شمالی و طول جغرافیایی ۵۱.۴۲۸درجه شرقی روی داده است
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: