کد خبر: ۶۷۲۸۸۹
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۱
تعداد بازدید: ۴۹۰
رئیس سازمان حج و زیارت گفت: با عنایت به هماهنگی های لازم تمامی زائران اربعین حسینی باید تحت پوشش بیمه قرار گرفته و سپس به عراق اعزام شوند که در غیر این صورت روادید صادر نخواهد شد.
به گزارش خبرداغ به نقل از  ایرنا : رئیس سازمان حج و زیارت گفت: با عنایت به هماهنگی های لازم تمامی زائران اربعین حسینی باید تحت پوشش بیمه قرار گرفته و سپس به عراق اعزام شوند که در غیر این صورت روادید صادر نخواهد شد.

سعید اوحدی روز دوشنبه در نشست دو جانبه با محسن پورکیانی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بیمه ایران از اقدامات لازم در خصوص پوشش بیمه زائران اربعین گفت: ثبت نام از مشتاقان زیارت اربعین حسینی نیز از دهه اول مرداد ماه در سامانه سماح آغاز خواهد شد.

او با تاکید بر پوشش بیمه ای زائران اربعین گفت: بر اساس مصوبه ستاد مرکزی اربعین، امسال در ثبت نام زائران اربعین حسینی(ع) در سامانه سماح پوشش بیمه ای زائران الزامی است و تنها در صورتی که زائران تحت پوشش بیمه قرار گرفته باشند، برای آنان ویزای عزیمت به عراق صادر خواهد شد.

رئیس سازمان حج و زیارت جمعیت مشتاقان ایرانی برای حضور در مراسم اربعین حسینی(ع) امسال را حدود دو میلیون نفر پیش بینی کرد.

اوحدی دراین دیدار، بیمه ایران را همکار استراتژیک سازمان حج و زیارت خواند و از اقدامات این شرکت در پیگیری امور شهدای مظلوم حادثه سقوط جرثقیل در مسجدالحرام و فاجعه منا تقدیر کرد.

رئیس سازمان حج و زیارت در این باره گفت: کمیته مشترکی از سازمان حج و زیارت و بیمه ایران در خصوص تسریع در پرداخت ما به التفاوت بیمه برخی خانواده های شهدای مظلوم دو حادثه حج سال گذشته تشکیل شود و حداکثر تا دو هفته آینده در این خصوص اقدامات لازم انجام گیرد.

محسن پورکیانی مدیرعامل شرکت بیمه ایران نیز در این دیدار از حسن اعتماد سازمان حج و زیارت به این شرکت بیمه ای برای ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی(ع) قدردانی کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مرضیه
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۸
0
0
سلام.میشه در مورد بیمه شدن بیشتر توضیح بدین.ممنون
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: