کد خبر: ۶۷۲۸۶۸
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۹
تعداد بازدید: ۳۵۰
سرمربی تیم استقلال گفت:دیدید مشکلی برای ثبت قرارداد نداشتیم.
منصوریان:مگر می شود به دربی فکر نکنم؟/هواداران دلزده می شوندبه گزارش خبرداغ به نقل از کاپ، علیرضا منصوریان پس از ثبت قرارداد خود در هیات فوتبال اظهار داشت: همانطور که دیدید قرارداد ما ثبت شد و مشکلی بابت ثبت قرارداد نداشتیم.
 وی ادامه داد: با هماهنگی که با اعضای هیات مدیره مسوولان باشگاه و آقای توفیقی داشتم قرار مان از اول این بود که همه اعضای کادر فنی من شامل کمک ها و آنالیزورها ، ماساژورها ، تدارکات و دیگران قراردادشان را ثبت کنند و من بعد از همه قراردادم را ثبت کنم. اعتقاد من این است که در یک مجموعه نفر اول باید این توانایی را داشته باشد که زیرمجموعه خود را حمایت کند و من هم بر همین اساس تاکید داشتم  اول زیرمجموعه ما قراردادش را ثبت کنند و بعد از آن خودم به هیات فوتبال مراجعه کنم. امروز به من اوکی دادند که همه افراد زیر مجموعه ات قراردادشان در هیات فوتبال ثبت شده و از همین رو من خودم برای ثبت قرارداد آمدم.
سرمربی استقلال درباره مشکلی که ثبت قرارداد وی قبل از فسخ قرارداد مظلومی می توانست داشته باشد توضیح داد: این موضوعی که شما اشاره می کنید در فضای بازیکنان صدق می کند اما در فضای مربیان صدق نمی کند و همانطور که دیدید من توانستم قراردادم را به صورت رسمی در هیات فوتبال ثبت کنم و اگر تا الان همین موضوع به طول انجامیده بود دلیلش همان بود که گفتم و تاکید من برای ثبت قرارداد بعد از نفرات زیرمجموعه ام. 
منصوریان درباره فسخ قرارداد پرویز مظلومی نیز گفت:  همانطور که دیدید من برای ثبت قرارداد مشکلی نداشتم اما تاکید من به مسوولان باشگاهی این بود که به جهت حفظ حرمت همه مربیان فوتبال ایران و حفظ حرمت خانواده استقلال حتما با مظلومی تسویه حساب کنند اما اینکه این اتفاق کی و به چه نحوی بیفتد در دست من نیست. 
وی درباره آخرین وضعیت مربوط به محرومیت تماشاگران استقلال از حضور در ورزشگاه و اعتراض باشگاه نسبت به این حکم بیان داشت:شناخت کلی از تک تک بازیکنانمم دارم. امیدوارم هوادار ما بخشیده شود. از سال 2000 به بعد نمی بینید که هوادار محروم شود. این کار، توهین به هوادار است. باید فرهنگی آموزش دهیم. از روش تاج خوشم می آید. چه در سازمان لیگ و چه در فدراسیون.    
سرمربی استقلال خاطرنشان کرد: کاپیتان خودمان را در هفته اول نداریم. امیدوارم ظلم دیگری در حقمان صورت نگیرد. عربها ماشین می گذارند تا هوادار بیاید ولی ما آنها را راه نمیدهیم و دلزده شان می کنیم.
وی درباره بازی با نفت بیان داشت:بازی سختی داریم ولی با تمام قوا کارمان را انجام می دهیم تا به پیروزی برسیم.        
سرمربی استقلال درباره اینکه آیا به دربی فکر می کند یا نه و اینکه چه قولی درباره این بازی می دهد گفت: قول می دهم دربی خوبی باشد. دربی در هفته خوبی است.  مگر می شود به این بازی فکر نکنیم؟
منصوریان درباره اینکه آخرین وضعیت سجاد شهباززاده به کجا رسید اظهار داشت: روی سجاد شهباززاده حساب باز کرده ایم. قویا با رفتنش مخالفم اما او مصر به جدایی است. به او گفتم در خیابان به صحبت مردم گوش کند شاید نظرش عوض شود. اگر بخواهد پافشاری کند مجبوریم عقب نشینی کنیم. ایده خود را امروز ظهر به او گفتیم. با این حال قرار شد تا فردا ظهر نظر نهایی را به ما بگوید.
 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: