کد خبر: ۶۷۲۸۶۰
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۱
تعداد بازدید: ۴۴۲
تمرینات تیم فوتبال تراکتورسازی از فردا پی گیری می شود.
فردا از سرگیری تمرین سرخ های تبریزبه گزارش خبرداغ به نقل از  باشگاه خبرنگاران جوان، با پایان اردوی تیم فوتبال تراکتورسازی در تهران و برگزاری بازی تدارکاتی با پدیده مشهد ، بازیکنان این تیم به تبریز بازگشتند تا روزهای باقی مانده تا جدال در لیگ شانزدهم با آمادگی به مصاف حریفان بروند.

از این رو شب گذشته شاگردان امیر قلعه نویی به تبریز بازگشتند تا در شهر خود میزبان مدافع عنوان قهرمانی لیگ پانزدهم باشند. همچنین امیر قلعه نویی امروز به بازیکنان استراحت داد تا از فردا مجدد تمرینات پی گیری شود.

همچنین براساس اعلام کادرفنی تمرینات تیم تراکتورسازی در ورزشگاه اختصاصی از فردا در ورزشگاه اختصاصی این تیم وراس ساعت 18 از سر گرفته می شود.

شاگردان امیر قلعه نویی برای حضور مقتدر در لیگ شانزدهم آماده شده ود نخستین دیدار خود دوشنبه چهار مرداد به مصاف استقلال خوزستان بروند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: