کد خبر: ۶۷۲۸۴۴
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۴
تعداد بازدید: ۴۵۷
سخنگوی وزارت خارجه نقل قول از برخی اظهارات ظریف در جلسه غیرعلنی مجلس را جهت‌دار خواند.
واکنش سخنگوی وزارت خارجه به انتشار سخنان ظریف در جلسه غیرعلنی مجلسبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا، بهرام قاسمی، سخنگو و رییس مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه‌یی وزارت امور خارجه در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره اظهارات منتشره به نقل از دکتر محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه در جلسه غیر علنی دیروز مجلس تصریح کرد: همان‌گونه که از تعریف و عنوان جلسه غیر علنی برمی‌آید، محتوای این‌گونه  جلسات غیرقابل پخش و انتشار است.

او ادامه داد: بر همین اساس برخی مطالب منتشره به نقل از وزیر امور خارجه کشورمان در این جلسه، برداشت‌های شخصی، غیردقیق  و بعضا اشتباه است و نقل قول‌های منتشره از ایشان در برخی موارد  از جمله مسائل مربوط به زمان گشایش بیش‌تر اقتصادی تا حدی جهت‌دار و غیرواقع‌بینانه بوده و  معتبر و قابل استناد نیست.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: