کد خبر: ۶۷۲۷۷۷
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۳
تعداد بازدید: ۶۱۱
همدردی با پیشکسوت استقلال؛
پدر حسن روشن، پیشکسوت فوتبال ایران که پدر شهید هم بود، درگذشت.
روشن: از خون برادر شهیدم سوءاستفاده نکردم و نمی کنمبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، کمتر کسی می دانست حسن روشن، پیشکسوت فوتبال ایران و مدیر آکادمی باشگاه استقلال برادر شهید است چرا که روشن با وجود اخلاقیات تندی که دارد، هیچ گاه و وسط هیچ منازعه ای با اهالی فوتبال اعلام نکرده بود برادر شهید است تا این که دیروز خبر رسید پدر حسن روشن دار فانی را وداع گفته و در متن خبر درگذشت این زنده یاد، به پدر شهید بودنش هم اشاره شده بود.
 
وقتی خبر درگذشت پدر حسن روشن و پدر شهید روشن منتشر شد، خیلی ها با تعجب از خودشان پرسیدند مگر حسن آقا برادر شهید است؟
 
روشن در این خصوص اظهار داشت: «دلیلی نداشت چنین چیزی را اعلام کنم. برادرم به خاطر آرمان هایی که داشت و اصولی که مورد قبولش بود، شهید شد و من هرگز از خون برادر شهیدم سوءاستفاده نکردم و نمی کنم.»
 
وی افزود: «پدرم هم هرگز نگفت پدر شهید هستم. او می گفت خجالت می کشم بگویم پسرم شهید شد و خودم زنده مانده ام. من هم باید مثل پسرم شهید می شدم. من شمال بودم که خبر درگذشت پدرم را شنیدم و الان در حال بازگشت به تهران هستم تا کارهای مربوط به خاکسپاری پدر را انجام بدهم.»
 
ما هم ضمن ستایش این روحیه مردانه حسن روشن، درگذشت پدر شهید روشن را به حسن آقای استقلال و خانواده محترم روشن تسلیت می گوییم.
رادنیوز
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: