کد خبر: ۶۷۲۷۳۹
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۹
تعداد بازدید: ۳۹۶
با دستور رییس جمهور انجام شد؛
بهره برداری و یا عملیات اجرایی ۵۴ پروژه مهم در استان کرمانشاه با دستور حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی رییس جمهوری آغاز شد؛ طرح‌هایی با ۳ هزار و ۵۳۹ میلیارد تومان اعتبار که برای ۹ هزار و ۴۸۹ کرمانشاهی فرصت اشتغال، ایجاد کرده‌اند.

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، مراسم افتتاح و یا آغاز عملیات اجرایی همزمان این پروژه‌ها، عصر یکشنبه از طریق ویدئو کنفرانس و در جلسه توسعه و سرمایه گذاری استان کرمانشاه برگزار شد. 

این پروژه‌ها که به منظور شکوفایی، توسعه، آبادانی و رونق اقتصادی در استان کرمانشاه به بهره برداری رسیده و یا عملیات اجرایی آن‌ها آغاز می‌شود، عمدتا در بخش‌های بهداشتی، درمانی، دانشگاهی، صنعتی، راه و شهرسازی، عمرانی و شهری، طرح‌های مخابراتی و اپراتور‌ها، کشاورزی، دامداری، مجتمع‌های گلخانه‌ای، سدسازی، شبکه‌های آبیاری و نیروگاهی است. 

در بخش بهداشتی و درمانی این طرح‌ها شامل افتتاح ۴۳ باب خانه بهداشت روستایی و چندین مرکز بهداشتی در سطح استان می‌باشد. 

همچنین آغاز عملیات اجرایی مرکز رادیوتراپی و شیمی درمانی، مرکز کاهش آسیب و ۱۲ مرکز بهداشتی و درمانی از جمله دیگر این طرح‌ها است. 

سد داریان، خط انتقال آب از سد آزادی به دشت حر، طرح انتقال و شبکه فرعی آبیاری، شبکه آبیاری درجه ۲ و ۳، طرح سد لاستیکی قره سو کرمانشاه و نیروگاه ۱۱۰ مگاواتی اسلام آباد غرب نیز از جمله طرح‌هایی است که در بخش نیرو در سفر کاروان تدبیر و امید به این استان افتتاح شد. 

افتتاح بزرگراه، طرح بهسازی و احداث راه‌های روستایی در ۵۱ روستا و همچنین آغاز عملیات اجرایی بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی، کمربندی بیستون و فاز دوم تونل مترو شهر کرمانشاه از جمله برنامه‌های دولت یازدهم در بخش عمرانی و راه و شهرسازی است. 

آماده سازی ارائه اینترنت پهن باند روستایی در ۲۸۷ روستای استان کرمانشاه و طرح‌های اپراتورهای همراه اول، ایرانسل و رایتل نیز از جمله برنامه‌های دولت تدبیر و امید برای توسعه زیرساخت‌ها و شبکه‌های مخابراتی و اینترنتی در این استان است. 

 در بخش صنعتی و کشاورزی این طرح‌ها شامل افتتاح کارخانه سیمان فولاد جهان، ۴۱ طرح سیستم آبیاری تحت فشار، هشت طرح پرورش دام و طیور است و آغاز عملیات اجرایی ۱۳ پروژه شبکه‌های فرعی آبیاری و زهکشی، مجتمع گلخانه‌ای و احداث گاوداری شیری ۲۵۰۰ راسی می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: