کد خبر: ۶۷۲۶۰۵
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۹
تعداد بازدید: ۴۲۳
شکایت ریزاسپور از طارمی؛ نام مهدی همچنان در سایت باشگاه ترک
مهدی طارمی شکایت ریزاسپور از طارمی؛ نام مهدی همچنان در سایت باشگاه ترک
نام مهاجم ایرانی تیم ریزاسپور همچنان روی سایت این باشگاه وجود دارد.به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، تصمیم مهدی طارمی برای بازگشت به پرسپولیس بعد از عقد قرارداد با تیم ریزاسپور ترکیه سر و صدای زیادی به پا کرده است.
 
هنوز مشخص نیست تبعات پشیمانی طارمی بعد از حضور در تیم ترکیه‌ای و بازگشت به پرسپولیس چیست و آیا این بازیکن و پرسپولیس محروم و جریمه خواهند شد یا خیر.
 
سایت باشگاه ریزاسپور با وجود تصمیم طارمی برای بازگشت، هنوز نام این بازیکن را از میان بازیکنان خود حذف نکرده است. البته تصویر طارمی همانند رامین رضاییان در کنار نامش وجود ندارد.
 
در آخرین اخبار دریافتی باخبر شدیم که دست اندرکاران باشگاه ریزاسپور در صورت عدم بازگشت طارمی به این تیم در صدد هستند تا با تنظیم شکایتی از وی غرامتی سنگین از این بازیکن دریافت نمایند زیرا به گفته آنها در قرارداد طارمی با باشگاه ریزاسپور هیچ بندی مبنی بر وجود ناامنی در آن گنجانده نشده است. ادعایی که گفته می شود طارمی بر اساس آن قصد ترک باشگاه ریزاسپور را دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: