کد خبر: ۶۷۲۵۱۰
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۳
تعداد بازدید: ۳۸۷
سرمربی تیم فوتبال پدیده اظهار داشت: مطمئنم که در خرید های امسال اشتباه نکردیم و بازیکنان خوبی را جذب کردیم.
به گزارش خبرداغ به نقل از کاپ،رضا مهاجری سرمربی تیم پدیده در گفت و گو با کاپ اظهار داشت: بعد از لغو شدن جام شهدا که ما روی آن به منظور بازی های تدارکاتی حساب باز کرده بودیم، خدا کمک کرد و بازی هایی را توانستیم جانشین آن بازی ها بکنیم. به هرحال ما از این بازی های تدارکاتی و اردویی که در تهران هستیم استفاده بهینه می کنیم.

سرمربی تیم پدیده در ادامه گفت: تیم ما در این فصل نسبت به فصل قبل قدری جوان تر شده و شرایط سنی این تیم تعدیل گشته. تلفیق بازیکنان جوان و با تجربه در تیم ما برای این فصل پاسخ خواهد داد و نتیجه آن را در طول مسابقات خواهیم دید.گ

وی در خصوص بازی هفته اول تیم پدیده مقابل سپاهان نیز گفت: می گویند در هفته اول تیم ها از یکدیگر شناخت ندارند. اما نظر من این نیست. چرا که همه مربیان از افکار هم شناخت دارند و ما می دانیم که تیم ها بر اساس افکار مربیان بسته می شوند و تمرین می کنند. خود من از افکار ویسی شناخت نسبی خوبی دارم و بازی های این تیم را نیز در جام شهدای حرم دیده و آن را آنالیز کرده ام. از همین رو باید بگویم که ما شناخت نسبتا خوبی از تیم سپاهان داریم.

مهاجری در خصوص اهداف تیم پدیده در این فصل نیز گفت: هدف ما این است در فصل جدید عملکردی به مراتب بهتر از فصل گذشته داشته باشیم و حتی می توانم بگویم که به دنبال تک رقمی شویم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: