کد خبر: ۶۷۲۴۴۰
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۳
تعداد بازدید: ۶۳۶
بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون فردا شب میهمان برنامه شبکه جهانی سحر خواهد بود.
شهرام عبدلی میزبان برنامه ما وشمای شبکه جهانی سحربه گزارش خبرنگار خبرداغ ، برنامه ما و شمای شبکه جهانی سحر که به طور زنده یکشنبه شب ها از شبکه جهانی سحر به روی آنتن می رود پذیرای شهرام عبدلی هنرمند ارزنده کشورمان خواهدبود.

عبدلی در سالهای حضور دربازیگری خود سابقه حضور درسریالهای : معمای شاه (محمدرضا ورزی، ۱۳۹۴) تکیه بر باد (محمود معظمی، ۱۳۹۱)، تبریز در مه (محمدرضا ورزی، ۱۳۸۹)‏،سالهای مشروطه محمدرضا ورزی، ۱۳۸۹)،رستگاران (سیروس مقدم، ۱۳۸۸)،آخرین دعوت (حسین سهیلی‌زاده، ۱۳۸۷)،فاصله‌ها (حسین سهیلی‌زاده، ۱۳۸۹)،کمکم کن (قاسم جعفری، ۱۳۸۴)، مختارنامه (داوود میرباقری، ۱۳۸۳)، از نفس افتاده (قاسم جعفری، ۱۳۸۳)همسفر (قاسم جعفری، ۱۳۷۸) را دارد.
البته شایان ذکر است برنامه مخاطب محور  ما وشما پل ارتباطی بین مردم و دست اندرکاران است که در این برنامه سعی می شود با زندگی هنرمندان کشورمان آشنا شوند.

در این برنامه که از شبکه جهانی سحر پخش می شود، هرهفته یکی از بازیگران سرشناس ایرانی به گفتگوی مستقیم با مخاطبان می پردازد. مخاطبان کرد زبان این برنامه از سراسر جهان، کردستان عراق و ایران و اروپا هر هفته با تماس تلفنی با برنامه هم با بازیگر محبوب خود به طور مستقیم صحبت می کنند و نظرات و پیشنهادها و انتقادهای خود را از شبکه سحر بیان می کنند.

این برنامه به تهیه کنندگی مصطفی قوامی هر یکشنبه شب باحضور هنرمندان مشهور کشور به روی آنتن می رود.

گفتنی است این برنامه یکشنبه ها ساعت یازده شب به وقت تهران و نه و نیم شب به وقت کردستان عراق از شبکه جهانی سحر کردی پخش می شود.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: