کد خبر: ۶۷۲۳۹۱
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۳
تعداد بازدید: ۶۶۳
ترکاشوند؛
مسئول نقل‌وانتقالات باشگاه پرسپولیس حضور دو بازیکن اوکراینی در تهران برای مذاکره با این باشگاه را تکذیب کرد.
آخرین خبر درباره گزینه مدنظر برانکو برای خط حمله پرسپولیسبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،در حالی که برخی منابع خبری از سفر دو بازیکن اوکراینی به تهران جهت مذاکره با باشگاه پرسپولیس خبر داده‌اند، مسئول نقل‌وانتقالات این باشگاه چنین خبری را تأیید نکرد.
 
محمد ترکاشوند در این ارتباط اظهار داشت: «از شنیدن این خبر تعجب می‌کنم و از هواداران می‌خواهم به شایعات توجه نکنند.»
 
وی افزود: «برانکو گزینه مدنظرش را برای خط حمله پیدا کرده و این بازیکن در روزهای آتی به تهران خواهد آمد.»
 
ترکاشوند در پاسخ به این پرسش که آیا گزینه نهایی پرسپولیس برای خط حمله مهاجم اوکراینی است یا خیر، عنوان کرد: «گزینه‌های زیادی برای خط حمله به باشگاه معرفی شدند، اما بازیکنی که نظر برانکو را جلب کرده اوکراینی نیست. به‌هر حال طی روز‌های آتی هواداران پرسپولیس با خبر خواهند شد که چه بازیکنی مدنظر کادرفنی قرار دارد.»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۶
0
0
وقتی اسم ترکاشوند مطرح میشود یاد استقلال و عاملش در پ=رسپولیس می افتیم روزی ثابن خواهدشد ترکاشوند عمل استقلال درپرسپولیس برای خیانت در نقل وانتقالات بوده که تاکنون هم ماموریتش بخوبی انجام داده
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: