کد خبر: ۶۷۲۲۵۴
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۱
تعداد بازدید: ۷۷۵
شرکت ال‌جی در حال کار روی نسل بعدی تلفن همراه هوشمند V10 که سال گذشته راهی بازار شده بود.
به گزارش خبرداغ به نقل از مجله دیجی کالا - مجید نوردوست: شرکت ال‌جی در حال کار روی نسل بعدی تلفن همراه هوشمند V10 که سال گذشته راهی بازار شده بود. براساس اطلاعات منتشر شده از طرف سایت کره‌ای ET News، این شرکت محصول جدید خودش را با نام V20 یا V11 در اواخر شهریور ماه یا اوایل مهر ماه راهی بازار می‌کند.



هنوز اطلاعاتی زیادی درباره‌ی این تلفن همراه هوشمند منتشر نشده؛ اما به احتمال زیاد از صفحه نمایش ۵٫۷ اینچی QHD بهره می‌برد. شاید یک صفحه نمایش ۲٫۱ اینچی دوم هم در بالای صفحه نمایش اصلی گوشی وجود داشته باشد. نسل بعدی گوشی V10 همچنان در برابر نفوذ آب و گرد و خاک، شوک برق و ضربه مقاوم خواهد بود.

از آنجایی که گوشی LG G5 به فروش شگفت‌انگیزی دست پیدا نکرد، ال‌جی تصمیم گرفته که نسل بعدی V10 را زودتر راهی بازار کند.

در چند ماه آینده شاهد عرضه‌ی گوشی‌های مختلفی خواهیم بود که از بین آن‌ها می‌توان به نوت ۷، آیفون ۷ و گوشی جدید ال‌جی اشاره کرد. رقابت گوشی‌های پرچم‌دار همچنان داغ است و شرکت‌های مختلف سعی دارند با عرضه‌ی محصولات جدید خودشان کاربران بیشتری به‌دست بیاورند؛ اما با توجه به شرایط موجود باید انتظار فروش شگفت‌انگیز گوشی‌های سامسونگ و اپل را داشته باشیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: