کد خبر: ۶۷۲۱۷۳
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۴
تعداد بازدید: ۳۷۴
دستورالعمل تبدیل وضعیت اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد براساس رتبه علمی تدوین شد.
وضعیت استخدام اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد با رتبه علمی مشخص شدبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین، " دانشگاه آزاد برای استخدام هیات علمی اطلاعیه ای داده بود اما هنوز خبری از تبدیل وضعیت اعضای آزمایشی و پیمانی با رتبه علمی خبری نیست.لطفا پیگیری کنید این طرح برای مهر 95 اجرا می شود"


در این زمینه حسین‌زاده لطفی معاون آموزشی دانشگاه آزاداسلامی گفت: یک دستورالعمل تهیه شده که اعضای هیات علمی متقاضی تبدیل وضعیت با ورود به صفحه شخصی خود در سامانه Amoozesh. iau. ir و تکمیل اطلاعات مورد نظر، درخواست تبدیل وضعیت را به حوزه معاونت آموزشی واحد ارسال می کنند.
او تاکید کرد: این بخشنامه برای تبدیل وضعیت استخدامی از پیمانی به رسمی آزمایشی و رسمی آزمایشی به رسمی قطعی و صرفا از طریق ارتقا مرتبه علمی (مربی به استادیاری، استادیاری به دانشیاری و دانشیاری به استادی) است.

 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: