کد خبر: ۶۷۱۹۹۴
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۱
تعداد بازدید: ۸۱۱
ساسان انصاری در خصوص اردوی پرسپولیس در اوکراین گفت: همه چیز اینجا خوب پیش رفت و هر چیزی سر جای خودش بود. ما تمرینات منظمی را انجام دادیم.
ساسان انصاری: نتیجه اردوی اوکراین آخر فصل مشخص می شودبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرانلاین،ساسان انصاری در خصوص اردوی پرسپولیس در اوکراین گفت: از روز اول همه چیز اینجا خوب پیش رفت و هر چیزی سر جای خودش بود. ما تمرینات منظمی را انجام دادیم و این در حالی است که یک ماهی می‌شود تمریناتمان را آغاز کردیم و صبح و عصر تمرین می کنیم. برانکو هم به خوبی کارها را مدیریت می کند و بدنسازی سنگینی را پشت سر گذاشتیم که می‌توانم بگویم برای اولین بار است که این همه فشار به بدن من وارد شده استا ما قطعا حاصل آنرا در طول فصل خواهیم دید و امیدوام که دل هواداران را شاد کنیم.

او درباره تمرینات پر فشاری هم که سرخپوشان انجام می‌دهند گفت: به هر حال نتیجه تمرینات در بازی‌ها مشخص خواهد شد ما تمرینات فشرده و به روزی را انجام می دهیم و قطعا ثمره آن در طول فصل مشخص خواهد شد.

هافبک سرخپوشان در خصوص شرایط اردو هم گفت: جا دارد که از مسئولان باشگاه تشکر کنم. اردوی خوبی را پشت سر گذاشتیم و همه چیز مفید بود. استراحت هتل زمین تمرین و همه چیز در حد حرفه‌ای بود و به نظرم یکی از بهترین اردوها را پشت سر گذاشتیم مطمونا نتیجه هر دو اردو در طی فصل مشخص خواهد شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: