کد خبر: ۶۷۱۸۹۴
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۷
تعداد بازدید: ۶۸۴
از چند روز گذشته ارائه چهار خدمت صندوق بازنشستگی برای بازنشستگان اعم از چاپ حکم بازنشستگی و فیش حقوقی بازنشستگان و موظفین، صدور کارت منزلت بازنشستگان و پاسخ به استعلامات مربوط به دریافت حقوق به دفاتر پیشخوان دولت سپرده شده است.

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا، در پی اجرای بند 2 بند ج ماده 46 و 64 قانون برنامه پنجم توسعه، ماده 1 قانون توسعه حمل و نقل عمومی و به منظور ایجاد بسترهای لازم برای کاهش تصدی های دولت و با هدف کاهش سفرهای درون شهری بازنشستگان، طرح برون سپاری خدمات قابل واگذاری صندوق به دفاتر پیشخوان دولت از چند روز گذشته به مرحله اجرا درآمد.

بر این اساس 16 هزار دفتر پیشخوان دولت در سراسر کشور شامل ۱۰ هزار دفتر در روستاها و 6000 دفتر در شهرها با  صندوق بازنشستگی همکاری می‌کنند؛ برای چاپ فیش حقوقی و حکم بازنشستگی ۱۰ هزار ریال، استعلام ۳۰ هزار ریال و صدور کارت منزلت ۴۵ هزار ریال پیش بینی شده است و دفاتر پیشخوان موظف به ارائه رسید به بازنشستگان هستند.

گفته می‌شود ارائه این خدمات از سوی دفاتر پیشخوان دولت به کاهش سفرهای دورن شهری، سهولت دسترسی بویژه در مناطقی که فاصله با ادارات شهرستان‌ها زیاد است و یا امکان دسترسی به اینترنت و ورود به سایت صندوق بازنشستگی و چاپ فیش حقوقی یا حکم بازنشستگی وجود ندارد، کمک خواهد کرد.

بازنشستگان می‌توانند برای طرح پرسش‌های خود در این زمینه و همچنین سایر مسائل حقوقی خود با سامانه ارتباطات مردمی صندوق بازنشستگی کشوری با شماره ۸۵۲۳  تماس بگیرند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: