کد خبر: ۶۷۱۸۷۶
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۴
تعداد بازدید: ۶۹۲
نایب رئیس کمیسیون اجتماعی گفت: در جلسه اعضای کمیسیون اجتماعی با آقای ربیعی قرار شد نمایندگان از بخش‌های مختلف این وزارتخانه بازدید کنند و جلسات مرتب و مشترکی داشته باشند.

به گزارش خبرداغ، سهیلا جلودارزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به جلسه امروز کمیسیون اجتماعی مجلس عنوان کرد: جلسه امروز کمیسیون اجتماعی با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد. و معاونان آقای ربیعی و روسای سازمان‌های زیرمجموعه این وزارتخانه نیز در این جلسه حضور داشتند.

وی گفت: در این جلسه وزیر کار شرح وظایف این وزارتخانه را ارائه کرد و نمایندگان نیز در مورد مسائل مختلف از جمله برنامه ششم، وضعیت اشتغال و وضعیت درمانی تامین‌اجتماعی سوالاتی را مطرح کرده و پاسخ آن را دادند.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی یادآور شد: در پایان این جلسه قرار شد نمایندگان از بخش‌های مختلف این وزارتخانه بازدید کنند و جلسات مرتب و مشترکی داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه در جلسه امروز موضوع اشتغال از دغدغه‌های نمایندگان در دیدار با ربیعی بود، عنوان کرد: در این جلسه همه اعضای کمیسیون و مسئولان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواستار همکاری و تعامل دوسویه مجلس و وزارت کار برای حل معزلات اجتماعی بودند.

جلودارزاده خاطرنشان کرد: در این جلسه همچنین با اشاره به موضوع فیش‌های نجومی، از سوی آقای ربیعی اعلام شد که در مجموعه تامین اجتماعی موضوع حقوق‌های نجومی مطرح نیست و در مورد بانک رفاه هم تصور بر این بوده که تابع قانون بانکی است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: