کد خبر: ۶۷۱۸۵۸
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۸
تعداد بازدید: ۱۸۳۱
دوست نزدیک مهاجم سابق پرسپولیس از تلاش خود برای بازگشت مهدی طارمی به جمع سرخپوشان خبر داد.

به گزارش خبرداغ به نقل از کاپ،شهروز پاشاکی که یکی از اقوام نزدیک علی کریمی محسوب می شود و رابطه عمیقی هم با مهدی طارمی دارد پیام جالبی را منتشر کرده است.

پیامی که البته پس از واکنش های تند هواداران پرسپولیس ناگزیر شد آن را پاک کند اما ظاهرا اخباری درحال وقوع است.

پاشاکی که از سوی برخی هواداران پرسپولیس به عنوان یکی از متهمان جدایی وی شناخته می شود،حالا از تلاش برای بازگرداندن آقای گل خبر داده است.

با سلام خدمت همه هواداران ارتش سرخ

در این چند روز ، اتهامات زیادی بر من وارد شد که مهدی را من به ترکیه بردم ، در صورتی که من هیچگونه فعالیتی نه تنها برای مهدی بلکه هیچ بازیکن دیگری در این زمینه نداشته ام و این موضوع را تمام بازیکنان فوتبال ایران میتوانند تائید کنند . حال جا دارد برای دفاع از حق خود این موضوع را بیان کنم ، همه شما هواداران میدانید که مهدی ٤ هفته قبل از اتمام لیگ اعلام کرده بود که در ایران نمیماند ، حال سوال اینجاست چه کسی از من به مهدی نزدیک تر بود که به درخواست حاج حسین هدایتی در ضیافت افطاری رئیس جمهور که از من خواستند که مهدی را برای مذاکره به دفتر ایشان ببرم ، از آنجایی که خود من هم مانند شما پرسپولیسی بوده و دوست داشتم مهدی در پرسپولیس بماند تلاش بسیار زیادی کردم تا مهدی را راضی کنم ، دو جلسه با حاج حسین هدایتی و یک جلسه با دکتر طاهری برگزار کند ، چون مهدی همش به من میگفت من که قرار نیست بمانم ، چرا اینقدر اصرار میکنی ؟ حال برای اینکه ثابت کنم از خیلی ها پرسپولیسی ترم و ادعای پرسپولیسی بودن الکی نمیکنم و مثل بعضی از دوستان دنبال سلفی گرفتن با مهدی و جمع کردن فالوور نیستم از همین الآن تلاش خود را برای برگرداندن مهدی به پرسپولیس انجام خواهم داد . امیدوارم خداوند مرا در این راه یاری کند. والسلام
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: