کد خبر: ۶۷۱۸۴۰
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۷
تعداد بازدید: ۷۲۵
سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان اسامی 13 بازیکن را برای حضور در تمرینات آماده‌سازی اعلام کرد.
به گزارش خبرداغ به نقل از خبرگزاری میزان: به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، بازی‌های المپیک 2016 ریو از 16 مرداد به میزبانی شهر ریودوژانیرو برزیل آغاز می‌شود که تیم ملی والیبال کشورمان از روز یکشنبه 20 تیرماه تمرینات آماده‌سازی خود را برای حضوری شایسته در این رقابت‌ها با حضور 16 بازیکن در سالن والیبال مجووعه ورزشی آزادی آغاز کرد.

رائول لوزانو، سرمربی تیم ملی والیبال عصر امروز (سه‌شنبه 22 تیر) اسامی 13 بازیکن به نام‌های سعید معروف، مهدی مهدوی، سید محمد موسوی، عادل غلامی، مصطفی شریفات، شهرام محمودی، امیر غفور، فرهاد قائمی، حمزه زرینی، محمد جواد معنوی‌نژاد، مجتبی میرزاجانپور، میلاد عبادی‌پور و مهدی مرندی را برای حضور در ادامه تمرینات گروه الف تیم ملی اعلام کرد که در پایان این مرحله از اردو اسامی 12 بازیکن نهایی ایران برای شرکت در بازی‌های المپیک از سوی لوزانو اعلام خواهد شد. نکته جالب این است که فرهاد ظریف، آرمین تشکری و علیرضا مباشری از فهرست بازیکنان تیم ملی برای شرکت در المپیک برزیل خط خوردند.

تیم ملی والیبال ایران خرداد امسال پس از 52 سال برای نخستین بار جواز حضور در بازی‌های المپیک را کسب کرد و والیبالیست‌های کشورمان از 16 مرداد در نخستین تجربه المپیکی خود رقابت را با 11 تیم حاضر در این مسابقات آغاز خواهند کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: