کد خبر: ۶۷۱۶۲۲
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۷
تعداد بازدید: ۷۰۷
منابع محلی در عراق از برگزاری بازی‌های شبه المپیک توسط تروریست‌های داعش برای کودکان و نوجوانان عراقی خبر دادند.
به گزارش خبرداغ به نقل از خبرگزاری ایسنا: به نوشته روزنامه اکسپرس، تصاویر گرفته شده از شهر "تل‌عفر" در شمال موصل در عراق نشان می‌دهد که شبه نظامیان داعش کودکان و نوجوانان را تشویق می‌کنند تا در بازی‌ها و رقابت‌هایی شبیه به بازی‌های المپیک شرکت کنند رقابت هایی که برخی از شاهدان آن را " بسیار احمقانه "توصیف کردند.

بنا به گزارش روزنامه اکسپرس کودکان شرکت کننده که برخی پنج سال سن داشتند و در صندلی بازی و طناب کشی شرکت کردند و در پایان به برندگان کیسه‌هایی حاوی آبنبات داده شد.

شرکت کنندگان در این بازی‌ها لباس تیم‌های فوتبال منچستر سیتی و سلتیک را به تن داشتند.

شبه نظامیان داعش پیشتر با سر بریدن مردم در ملا عام و انتشار فیلم‌های ویدئویی وحشتناک باعث ایجاد رعب و وحشت در عراق شدند، اما تصاویر جدید نشان دهنده نرم تر شدن موضع آنهاست.

یکی از نیروهای مخالف داعش نیز گفته است که این گروه مردم را تهدید و آنها را مجبور کردند فرزندانشان را در این بازی‌ها شرکت دهند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: