کد خبر: ۶۷۱۶۱۲
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۰
تعداد بازدید: ۵۵۲
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس دهم گفت: پزشکان، حال عمومی هرسه مجروح حادثه تروریستی کرمانشاه اعلام کرده‌اند.
نماینده کرمانشاه :حال مجروحان حادثه تروریستی کرمانشاه خوب است/ سخنرانی بروجردی در مراسم خاکسپاری شهدابه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، احمد صفری با اشاره به حمله «پژاک» به خودروی گروهی از مسئولان استان کرمانشاه که به شهادت دو نفر انجامید، گفت: متاسفانه چهار تررویست به خودروهای فرامرز اکبری فرماندار دالاهو، فلاحت‌پیشه نماینده اسلام‌آباد غرب، رئیس و مسئولان دامپزشکی و شیلات این شهرستان حمله کردند که منجر به شهادت دکتر نیک‌عزم رییس دامپزشکی شهرستان دالاهو و آقای کرمی راننده فرماندار دالاهو شد و مجروحیت چند نفر از این عزیزان شد.

او گفت: فرامرز اکبری فرماندار دالاهو، سیدفرزاد افضلی مدیرکل شیلات و جاسم بختیاری از همراهان فلاحت‌پیشه در این حادثه زخمی شدند که خوشبختانه پزشکان، حال عمومی همه این عزیزان را مساعد اعلام کرده‌اند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس دهم با اشاره به حضور رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در مراسم خاکسپاری دو شهید این حادثه تروریستی، گفت: صبح امروز آقای بروجردی در مراسم حضور یافتند و به سخنرانی پرداختند.

این عضو کمیسیون انرژی مجلس دهم اضافه کرد: آقای بروجردی به بیان نکاتی درباره این حادثه و مسائل امنیتی پرداختند.

صفری همچنین با اشاره به آغاز به کار ماموران امنیتی و نظامی برای بررسی این حادثه تروریستی، گفت: پیگیری‌ها از سوی مسئولان آغاز شده و امیدواریم به زودی نتایج آن اعلام شود.

به گزارش ایلنا، روز گذشته چهار نفر از افراد «پژاک» در اقدامی ترویستی به‌وسیله یک دستگاه خودروی پژو خود را در میان خودروهای حامل مسئولان قرار داده و پس از متوقف کردن خودروی مسئولان، آن‌ها را به رگبار بستند که در پی این اقدام تروریستی، دکتر نیک‌عزم رییس دامپزشکی شهرستان دالاهو و کرمی راننده فرماندار این شهرستان به شهادت رسیدند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: