کد خبر: ۶۷۱۵۵۷
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۶
تعداد بازدید: ۴۰۲
بیانیه ای که برای کاپیتان نوشتند و منتشر کردند؛
کاپیتان سپاهان تمایل زیادی به عذرخواهی علنی نداشت و معتقد بود همین که به تمرین سپاهان بازگشته نشان دهنده پشیمانی اش از رفتار های گذشته اش است.
پشت پرده عذرخواهی مفصل محرم نویدکیابه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،  سرانجام محرم نوید کیا روز گذشته در تمرین سپاهان به زمین رفت و بیانیه وی نیز در آخرین دقایق کاری روز گذشته منتشر شد.
 
نویدکیا آماده بازگشت به سپاهان بود و برای این منظور به او گفته بودند که فقط کافیست یا مصاحبه کنی و از آنهایی که ناراحت شان کردی عذرخواهی کنی و یا بیانیه صادر کنی.
 
اتفاقی که در نهایت شب گذشته روی داد و نویدکیا با صدور بیانیه ای مراتب ندامت خود را از برخی از گفته های گذشته اش بروز داد.
 
اما بد نیست بدانید که درست به موازات روزهایی که مثلث محرم – ویسی – باقریان در حال مذاکره بودند تا شرایط بازگشت وی به این تیم فراهم شود، دوستان نزدیک ویسی بیانیه منتسب به محرم را آماده کرده بودند.
 
این اتفاق در حالی افتاد که خود محرم تمایل زیادی به عذرخواهی علنی نداشت و معتقد بود همین که به تمرین سپاهان بازگشته نشان دهنده پشیمانی اش از رفتار های گذشته اش است.
 
اما سرانجام شب گذشته و بعد از حضور نویدکیا در تمرین سپاهان، بیانیه منتسب به وی صادر شد تا کارها همانطوری پیش برود که آقایان در تیم سپاهان برنامه ریزی کرده بودند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: