کد خبر: ۶۷۱۴۵۳
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۸
تعداد بازدید: ۵۱۴
یکی از همراهان حشمت‌الله فلاحت‌پیشه با بیان اینکه ضاربان حمله تروریستی در کرمانشاه ۴ نفر بودند، گفت: نیروهای امنیتی دیر رسیدند.

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، حمله به فرماندار دولت روحانی در حالی صورت گرفته که چند مسئول استانی کرمانشاه و نماینده مردم دالاهو و اسلام‌آباد غرب با چند خودرو به منطقه می‌رفتند و تروریست‌ها به‌وسیله یک دستگاه خودروی پژو خود را در میان خودروهای حامل مسئولان قرار داده و پس از متوقف کردن خودروی مسئولان، آن‌ها را به رگبار بسته است.

شهادت راننده فرماندار و رییس دامپزشکی دالاهو

در این حمله تروریستی نیک‌عزم رییس دامپزشکی شهرستان دالاهو و کرمی راننده فرماندار دالاهو به شهادت رسیدند. 

چه کسانی زخمی شدند

فرامرز اکبری فرماندار دالاهو، سیدفرزاد افضلی مدیر کل شیلات و جاسم بختیاری از همراهان فلاحت پیشه در این حادثه زخمی شده‌اند. 

احمد صفری در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا، با اشاره به خبر حمله تروریستی به خودروی فرماندار دالاهو و فلاحت‌پیشه، اظهار داشت: فرماندار دالاهو نیز دو گلوله خورده است و هم‌اکنون به بیمارستان منتقل شده و در اتاق عمل حضور دارد که گویا حال ایشان نیز وخیم است.

به گزارش ایلنا، در این حادثه در ساعت چهارده و چهل دقیقه به وقوع پیوست، افراد ضارب ۴ نفر بودند با به آتش‌کشیدن پژوی سربی رنگ خود، پیاده به سوی نواحی مرزی فرار کردند. 

به گفته یکی از شاهدان عینی به مدت یک ساعت و چهل و پنج دقیقه پس از وقوع این حادثه هیچ یک از نیروهای امنیتی و انتظامی در محل حضور پیدا نکردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: