کد خبر: ۶۷۱۳۳۲
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۷
تعداد بازدید: ۶۲۹
رابسون دل سرمربی آبی ها را به دست آورد؛
مدافع برزیلی و 22 ساله استقلال در برابر تیم آرارات به میدان رفت و عملکرد خوبی هم از خود ارائه داد.
رضایت منصوریان از عملکرد خرید ناشناس استقلالبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیـوز، اخبار واصله از اردوی استقلال در ارمنستان حکایت از آن دارد که رابسون ویلیامز مدافع جوان و برزیلی تیم استقلال عملکرد خوبی از خود در بازی تدارکاتی آبی پوشان ارائه داد و این عملکرد موجبات رضایت علی منصوریان، سرمربی استقلال را فراهم آورد.
شنیده می شود که منصوریان به شدت از عملکرد این بازیکن رضایت دارد و اگر رابسون با همین روال پیش رود، هیچ بعید نیست که او جای ثابتی در ترکیب تیم استقلال در فصل پیش رو پیدا کند.
گفتنی است که استقلالی ها در پست مدافع میانی بازیکنانی مثل هرایر مگویان، امین حاج محمدی، سید مجید حسینی، محمد حسین کنعانی زادگان و رابسون ویلیامز جان واریو را دارند و دست منصوریان بابت استفاده از بازیکنان مختلف و زوج های مختلف در خط دفاعی حسابی باز است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۰
0
0
اگراونبود احتمالا 6گل میخورد وباوجودوی یک گل دریافت نمود
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: