کد خبر: ۶۷۱۲۵۵
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۲
تعداد بازدید: ۸۱۵
همسر فردوس کاویانی با تاکید بر اینکه حال همسرش خوب است،‌ ابتلای این بازیگر قدیمی سینما و تلویزیون به آلزایمر را شایعه دانست.
به گزارش خبرداغ به نقل از روزنامه هفت صبح: همسر فردوس کاویانی با تاکید بر اینکه حال همسرش خوب است،‌ ابتلای این بازیگر قدیمی سینما و تلویزیون به آلزایمر را شایعه دانست.



مهین کاویانی می‌گوید: حال همسرم خوب است و تنها دلیل اینکه وی حاضر به گفت و گو با هیچ رسانه ای نیست به دلیل این است که حوصله ندارد.

وی ادامه داد: فردوس کاویانی حتی با برادر خود هم حوصله صحبت کردن را ندارد و با وجود اینکه من به او خیلی اصرار کردم که با صحبت کردن با یک رسانه به این شایعات پایان دهد اما او تا این لحظه نپذیرفته است.

همسر فردوس کاویانی تصریح کرد: فردوس کاویانی هیچ مشکلی ندارد و تنها سه سال پیش قلب خود را آنژیو کرد.

وی با اشاره به دلیل اینکه همسرش در هیچ اثر نمایشی حضور پیدا نمی کند گفت: دلیل حضور نداشتن فردوس کاویانی در آثار نمایشی به خواست خودش بوده ولی با این حال مشکلاتی پیدا کرده ایم.

کاویانی خاطر نشان کرد: فشرده بودن حجم کارها و اینکه به عنوان نمونه یک کار ۸ ماهه در مدت دو ماه تصویر برداری می کنند و توان بازیگر را از او می گیرند تنها دلیل حضور پیدا نکردن کاویانی در آثار نمایشی است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: