کد خبر: ۶۷۱۰۷۹
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۳
تعداد بازدید: ۵۶۶
امیر قلعه‌نویی پس از بازی تدارکاتی تراکتورسازی و پیکان که با تساوی یک - یک به اتمام رسید، گفت: بازی خیلی خوبی بود و قبل از شروع لیگ این بازی برای ما لازم بود.
امیر قلعه نویی از پیش بینی بازی های یورو به انتقاد دوباره از کروش رسید!

به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین، قلعه نویی در ادامه صحبت های خود درباره تیمش و این بازی گفت : « بازی خیلی خوبی بود و قبل از شروع لیگ این بازی برای ما لازم بود. ما در این بازی به اهدافی که داشتیم، نزدیک‌تر شدیم. تمرینات ما هم خوب پیش رفته و هفته به هفته با تمریناتی که انجام می‌دهیم، به شرایط آرمانی‌مان نزدیک‌تر می‌شویم. » سرمربی تراکتورسازی که یکی از اصلی ترین منتقدان کارلوس کروش به شمار می رود، وقتی به سوال درباره تاثیر شانس در بازی های یورو 2016 اینگونه پاسخ داد : « شانس در تورنمنت‌هایی به این شکل تأثیرگذار است، اما ما این را قبلاً هم گفتیم و به آقایان برخورد. در یک تورنمنت هم بزرگی تیم‌ها و هم شانس تأثیرگذار است. در جام ملت‌های آسیا من گفتم که در بازی ایران و عراق شانس تأثیرگذار بوده، اما به آقایان برخورد. »

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: