کد خبر: ۶۷۱۰۶۹
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۳
تعداد بازدید: ۳۹۰
نماینده ادوار مجلس در رابطه با دریافت کنندگان حقوق های نجومی عنوان نمود؛ ضمن مبارزه با معلول ها باید بفکر اصلاح علت ها بودبه گزارش خبرداغ، محمد باقر ذاکری نماینده سابق شهرستان های قوچان و فاروج که سابقه سه دوره وکالت حوزه فوق را در کارنامه خود دارد در رابطه با دریافت کنندگان حقوق های نجومی گفت: ایشان دزد نیستند بی انصاف و ناجوانمرد و بی دینند. دزدی در پنهانی و دور از چشم دیگران انجام میگیرد نه با صدور احکام حقوقی.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: اگر دریافت کنندگان این حقوق ها علنی محاکمه شوند خواهید دید چگونه با استناد به قوانین مصوب مجلس و مقررات مصوب توسط دولت ها ازخودشان دفاع خواهند کرد پس ضمن مبارزه با معلول ها باید بفکر اصلاح علت ها بود تا کی آب در هاون کوبیدن.

ذاکری در پایان اضافه نمود: حقوق ومزایا و پاداشهای نجومی وقتی ریشه کن می‌شود که مدیران و نمایندگان بفرموده علی (ع) پست و مقام را امانت و مسوولیت و خدمت به مردم تلقی کنند نه طعمه و نه وسیله ای برای رفاه و آب و نان بیشتری و این شدنی نیست مگر با یک نظامنامه مدیریتی اسلامی با قوانین محکم و نظارتی مستمر نمایندگانی که با هزینه های میلیاردی و باهزار دوز و کلک به مجلس می روند نمی توانند این کاره باشند مدیران زبون وضعیت نیز نمی‌توانند پاک دست باشند و این همه با نصیحت و بگیر و ببند چند روزه شدنی نیست کاری باید کرد تا کسانیکه دنبال رفاه بيشترند دنبال پست و مقام و نمایندگی نباشند و آنانکه تشنه خدمت همراه با محرومیت اند در مناصب قرارگیرند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: