کد خبر: ۶۷۰۹۸۹
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۲
تعداد بازدید: ۱۱۹۸
مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال استقلال از صفحه اینستاگرامش مهدی رحمتی را آنفالو کرد.
اقدام جالب برهانی در خصوص مهدی رحمتی
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،  آرش برهانی بعد از نزدیک به 9 سال حضور در استقلال از جمع آبی پوشان جدا شد و البته در مصاحبه‌های خود بعد از جدایی از استقلال با کنایه به مهدی رحمتی او را در جدایی خود مقصر می‌دانست. برهانی در شبکه ورزش گفت: از نیم فصل می‌دانستم فصل بعد در استقلال نیستم و برخی‌ها تحرکاتشان را آغاز کرده بودند.

 

مهاجم استقلال بعد از ثبت قرارداد در هیات فوتبال با کنایه گفت: برخی از تیم‌ها با بازیکنان 33 ساله قرارداد 3 ساله می‌بندند چرا می‌گویید پیکان پیر است؟ این صحبت برهانی کاملا کنایه به رحمتی است چرا که وی و حیدری به عنوان نفرات مسن قراردادهای سه ساله بستند و البته برهانی تاکید کرد که منظورش حیدری نبوده است!

 

این اظهارات نشان می‌دهد مهاجم استقلال به شدت از رحمتی دلخور و ناراحت است و به همین دلیل در اولین اقدام بعد از جدایی از این تیم رحمتی را از صفحه ایسنتاگرام خود آنفالو کرد تا اختلافش را با وی علنی کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: