کد خبر: ۶۷۰۹۷۶
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۵
تعداد بازدید: ۴۰۵
امام جمعه موقت بندرعباس گفت : رئیس جمهوری مکتبی و پیرو مقام معظم رهبری در برخورد با پرداخت های نامتعارف جدی بوده و همه امکانات را برای این منظور بکار خواهد گرفت.
نماینده اصلاح‌طلب مجلس:مبارزه با فساد سیاسی نشود/حقوق‌های کلان و نامتعارف میراث گذشته استبه گزارش خبرداغ به نقل از  انتخاب، حجت الاسلام محمد حسن فروژان نژاد اظهار داشت: مسئولان در نظام اسلامی متعلق به مردم بوده وعلایق و سلیقه های شخصی را باید کنار گذارند که از مواضع رئیس جمهوری نیز چنین برداشت می شود.

رئیس ستاد اقامه نماز هرمزگان بیان کرد : فیش های نجومی فساد است و نباید اجازه داد آبروی نظام بوسیله این به تارج گرفتگان بیت المال یغما رود.

حجت الاسلام فروزان نژاد اظهار داشت : مردم برای گرفتن وام 20 میلیون ریالی چندین کفش در بانک ها پاره می کنند آنگاه این عده محدود به آسانی حقوق های نجومی دریافت می کنند.

مسئول بنیاد مهدویت هرمزگان یادآور شد: باید مبارزه جدی و بی امانی علیه اینها آغاز شود تا قلب مستضعفین و مردم کوخ نشین را شاد کنیم و این مبارزه باید جهادی و انقلابی باشد زیرا مبارزه لفظی و زبانی هیچ حاصلی برای جامعه در بر ندارد.

حجت الاسلام فروزان نژاد اشاره کرد : مردم مستضعف و مسلمان ایران انقلاب نکردند که عده ای با تخلف های خود زمینه را فراهم کنند که رسانه های خارجی اینگونه برایمان بنویسند.

حجت الاسلام فروزان نژاد اشاره کرد : اگر مسئولان چند سال قبل که رهبری در خصوص مبارزه با فقر و فساد و تبعیض هشدار دادند توجه می کردند جامعه امروز با معضل فیش های نجومی روبه رو نمی شد.

حجت الاسلام فروزان نژاد خاطر نشان کرد: تبعیض که دامنگیرجمهوری اسلامی شده دردناک و ضایعه ای برای نظام است که باید چاره شود ومسئولان که آن زمان به سخنان رهبری توجه نکردند اکنون توجه کرده و با فقر و فساد وتبعیض مبارزه کنند.

نماینده مجلس: دولت یازدهم گام های جدی در شفاف سازی روندها برداشته است

در همین راستا حجت الاسلام مهدی شیخ با بیان اینکه بسیاری از روندهای ناسالم حاکم از جمله ماجرای حقوق های کلان و نامتعارف میراث گذشته است افزود: دولت تدبیر و امید همانطور که در اصلاح بسیاری از روندها جدیت داشت این ماجرا را نیز به نفع مردم و منابع عمومی مدیریت خواهد کرد.

وی با بیان اینکه البته مبارزه با فساد در همه شئونات باید پیگیری شود گفت: فساد در هر دستگاه، نهاد و رده ای باید ریشه کن شود اما نباید این مبارزه را سیاسی کرده و مستمسکی برای تسویه حساب سیاسی و مبارزه با جریانات سیاسی قرار دهیم.

شیخ گفت: ماجرای حقوق های کلان باید به خوبی آسیب شناسی شود کما اینکه یکی از آسیب های جدی در این زمینه که از گذشته شکل گرفته بود حضور افراد ذینفع در تصمیم گیری ها و سیاست گذاری ها بود که باید اصلاح شود.

وی گفت: بسیاری از مدیران نظام پاکدست و زحمتکش هستند و باید تلاش شود تا در روند مبارزه با این قضیه علاوه بر اینکه مراقب باشیم تا آرامش روانی مدیران خدشه دار نشود سعی شود تا امید در میان مردم نیز کمرنگ نشده و باعث بدبینی آنان نشویم.

شیخ گفت: بسیاری از فسادهای حاکم بر روندهای کشور بدتر و ظالمانه تر از فیش های حقوقی است و امیدواریم دولت در کنار نهادهای نظارتی که البته کوتاهی هایی در گذشته داشته اند به صورت جدی و موثر وارد عمل شده و جلوی آنها را بگیرند و این مقابله فقط منحصر به فیش های حقوقی نشود.

وی ویژه خواری، استفاده از رانت های مختلف در بخش های مختلف، اختلاس و رشوه خواری را از جمله مفاسد موجود در برخی نهادها و سازمان ها ذکر کرد و افزود: باید با شفافیت، آسیب شناسی و تعادل این فسادها را برای همیشه از بین برد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: