کد خبر: ۶۷۰۸۴۶
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۹
تعداد بازدید: ۸۴۸
رهبر انقلاب در خطبه‌های نماز عید سعید فطر:
هزاران نفر از مردم مؤمن تهران، صبح امروز (چهارشنبه) نماز باشکوه عید سعید فطر را به امامت رهبر انقلاب در مصلی امام خمینی (رحمه‌الله) اقامه کردند.

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، هزاران نفر از مردم مؤمن تهران، صبح امروز (چهارشنبه) نماز باشکوه عید سعید فطر را به امامت رهبر انقلاب در مصلی امام خمینی (ره) اقامه کردند.

این مراسم که به صورت زنده از شبکهٔ اول سیما در حال پخش شد، با خطبه‌های نماز عید فطر توسط آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب برگزار شد.

رهبر انقلاب در خطبه‌های نماز عید فطر فرمودند: راهپیمایی روز قدس نشان داد ملت ایران با حضور و فریاد خود آمادگی دارد در برابر همه دشمنان بایستد و مسئله فلسطین را زنده کند. مبارزه برای آزادی فلسطین مبارزه‌ای اسلامی و همگانی است.

ایشان با اشاره به موضوع حقوق‌های نامتعارف تاکید کردند: برداشت‌های نامتغارف از بیت المال خیانت به آرمان‌های انقلاب اسلامی است. برداشت‌های نامشروع باید بازگردانده شود.

مشروح خبر متعاقباً منتشر می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۶
0
0
ندادن حقوق 5 هزار نفر در قضیه پرونده نگین غرب با وجود توقیف چند هزار میلیارد تومان از اموال متهم و معطلی 16 ساله مردم و خود را به تجاهل زدن و جواب مردم را ندادن و در عوض مردم مالباخته را به تمسخر گرفتن به اینکه بدون تحقیق امضا کرده اید توسط سخنگوی قوه قضاییه و به یغما بردن چند هزار میلیارد تومان اموال توقیفی ایا خیانت به انقلاب اسلامی و از همه مهمتر خیانت به اسلام و خدا نیسنت؟ میدانید با این اهمال ها چندین انسان دچار تظلل میشوند ؟ مسیولیت این خیانتها این جواب ندادنها در کشور اسلامی با کیست؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۹
0
0
رهبرمعظم انقلاب :مرم مالباخته فقط منتظر برخورد حضرتعالی بعنوان ولی امر مسلمین با خاطیان و خیانت کنندگان به حق مردم در پرونده نگین غرب هستند.16 سال؟یک عمر است.عده زیادی از مردم در حسرت خانه دار شدن علی رغم تاکید حضرتعالی به اقای شاهرودی در سال 87 ؟جان به جان افرین تسلیم کرده اند.اکنون امید دارند در سایه پر برکت زعامت حضرتعالی زنده ها را دریابند.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: