کد خبر: ۶۷۰۷۸۲
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۷
تعداد بازدید: ۸۷۰
استقلالی ها این روزها از انگیزه بالای خود برای بردن پرسپولیس می گویند و به نظر می رسد مهم ترین هدف شان همین است.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،،استقلال در سال های نه چندان دور مدام در دربی ها پیروز می شد تا جایی که در چهار مسابقه رسمی پیاپی حریف خود را شکست دادند تا نماد 4 را خلق کنند.

 

در سال های اخیر اما ورق برگشته و این قرمزها بوده اند که بیشتر پیروز شده اند و چند سالی است که استقلال طعم برد در دربی را نچشیده است.

 

حالا استقلال با منصوریان جان تازه ای گرفته و سرشار از انگیزه است تا به ناکامی ها در دربی پایان دهد و جاب اینکه آبی ها در اظهارات خود صراحتا به این مسئله اشاره می کنند.

 

علیرضامنصوریان در همان شروع کار به این نکته اشاره کرد که امسال آمده تا دربی را ببرد. در روزهای گذشته نیز ستاره هایی مثل امید ابراهیمی و مهدی رحمتی ابراز امیدواری کرده اند که با شکست پرسپولیس به هواداران خود هدیه بدهند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۵
0
0
امیداست این اتحاد درزمین مسابقه هم وجودداشته باشد وصرفا بهنگام گرفتن پولهای میلیاردی نباشد ولی تجربه نشان میدهد این ستاره های پولکی وپفکی شکستی سنگینتر ازسال گذشته دریافت خواهندکرد
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: