کد خبر: ۶۷۰۷۶۶
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۸
تعداد بازدید: ۴۳۲
مهاجم بایرن مونیخ مدعی شده اگر آلمان در یورو 2016 موفق باشد، حتی اگر او یک گل هم نزند، این تورنمنت را با خوشحالی به پایان می برد.

به گزارش خبرداغ به نقل از کاپ ،مهاجم ملی پوش بایرن مونیخ، توماس مولر، مدعی شده اهمیتی به گل زدن در یورو نمی دهد. ستاره باواریایی ها در بازی های انتخابی یورو 2016 با 9 گل زده بهترین گلزن مانشافت بود. اما در بازی های فرانسه هنوز نتوانسته گلی برای تیمش به ثمر برساند. آن هم در شرایطی که چند موقعیت مناسب به دست آورده است. او اما در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی با فرانسه گفت: گل زدن چیزی نیست که مرا به جلو هدایت کند. بلکه برایم مانند رنگ زدن به ماشینم یا آراستگی ام در اماکن عمومی باشد. چیزی که برایم از همه چیز مهم تر است موفق بودن است. البته که دوست دارم گل بزنم. اما در افریقای جنوبی من آقای گل شدم. نیمه نهایی را هم به دلیل محرومیت از دست دادم و ما حذف شدیم. اما در برزیل خیلی بیشتر لذت بردم. به هر حال زدن یک گل به ما کمک می کند که مجبور باشیم به چنین سوالاتی پاسخ دهیم. 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: