کد خبر: ۶۷۰۶۹۱
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۲
تعداد بازدید: ۸۱۸
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس دهم گفت: وضعیت موضوع ارسال پیامک‌های تهدیدآمیز به خبرنگاران باید تعیین‌تکلیف شود و به ویژه هنگامی که مسئولان ذی‌ربط، نسبت به ارسال آن اظهار بی‌اطلاعی می‌کنند، موضوع حساس‌تر می‌شود و باید این اقدام‌های خودسر متوقف شود.
رحیمی:توقف ارسال پیامک‌های تهدیدآمیز به خبرنگاران/ضرورت برخورد با نیروهای خودسر

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا،علیرضا رحیمی با اشاره به اظهار بی‌اطلاعی وزارت اطلاعات در مورد ارسال پیامک‌های تهدیدآمیز به خبرنگاران و روزنامه‌نگاران، بر لزوم برخورد با نیروهای خودسر تاکید کرد و گفت: تمام اقدام‌هایی که صورت می‌گیرد باید در چارچوب قانون باشد و در تمام حوزه‌ها اعم از رسانه، انتخابات و فعالیت‌های صنفی و غیره باید قانون را معیار قرار دهیم و قانون ملاک عمل باشد.

اقدام‌های خودسر همچون ارسال پیامک به خبرنگاران متوقف شود

او با اشاره به دیدار دانشجویان با رهبر انقلاب و تاکید ایشان بر لزوم حکمفرمایی منطق بر اعمال و رفتار مردم و مسئولان، تصریح کرد: مقام معظم رهبری به صورت مشخص در خصوص برهم زدن تجمع‌ها تاکید کردند که این اقدام‌ها با نگاهی غیرمنطقی و غیرمعقول انجام می‌شود و این مسائل را غیرقابل‌قبول دانستند و بر این اساس، ارسال پیامک‌های تهدیدآمیز به خبرنگاران را نیز باید در همین چارچوب بررسی کرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی خاطرنشان کرد: وضعیت موضوع این پیامک‌ها باید تعیین‌تکلیف شود و به ویژه هنگامی که مسئولان ذی‌ربط، نسبت به ارسال آن اظهار بی‌اطلاعی می‌کنند، موضوع حساس‌تر می‌شود و باید این اقدام‌های خودسر همچون ارسال پیامک تهدیدآمیز متوقف شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: