کد خبر: ۶۷۰۴۵۳
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۷
تعداد بازدید: ۱۰۱۰
دو راهی استقلال و سپاهان؛
هر چند گفته می شود که دفاع چپ تیم ملی از استقلالی ها تا پایان رقابت های یورو 2016 فرصت خواسته تا بعد از آن پاسخ قطعی اش را به آنها بدهد، اما این ملی پوش، در اروپا نیست.
آینده فوتبال احسان حاج صفی در کدام تیم؟
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، احسان حاج صفی که می تواند بزرگ ترین نقل و انتقال این فصل فوتبال ایران باشد، برخلاف آنچه که تصور می شود، نه در آلمان است و نه در فرانسه. بلکه شنیده های موثقی در دست است که این بازیکن ملی پوش در حال حاضر در تهران به سر می برد اما وی ترجیح می دهد که فعلا خود را در هیچ محفل فوتبالی آفتابی نکند تا ببیند که در آینده چه پیش می آید.

 

حاج صفی که به نظر نمی رسد پیشنهاد دندانگیری از تیم های اروپایی داشته باشد، در دوراهی بین استقلال و سپاهان گیر کرده و گویا هنوز نتوانسته تصمیم قطعی اش را در خصوص انتخاب تیم آینده اش بگیرد.

 

اما احتمال این که او از بین دو تیم استقلال و سپاهان، دعوت استقلالی ها را بپذیرد بسیار زیاد است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: