کد خبر: ۶۷۰۳۹۴
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۷
تعداد بازدید: ۴۹۹
یک زندان شناور برای نگهداری مهاجران غیرقانونی در سال 2007 در هلند ساخته شد،
زندانی که کسی دوست ندارد از آن فرار کند
به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین، یک زندان شناور برای نگهداری مهاجران غیرقانونی در سال 2007 در هلند ساخته شد، اما پنج سال بعد این زندان تبدیل به هتلی ‏با نام ‏Good Hotel‏ شد که به زودی صدها مایل را طی خواهد کرد تا به لندن برود و علاقه مندان به آن با پرداخت شبی 110 ‏پوند در اتاق هایی که روزی حکم زندان را داشتند اقامت کنند.

پس از بازسازی های انجام شده، این هتل شناور دارای 144 اتاق مدرن می باشد و کارکنان آن افرادی هستند که مدت زیادی ‏بیکار بوده اند. علاوه بر اینکه میهمانان می توانند از امکانات این هتل جذاب استفاده کنند بلکه غذاهایی در آن سرو می شود که ‏محلی بوده و در هلند بسیار مشهور هستند. ‏البته خیلی ها از آمدن این هتل شناور به لندن خوشحال نیستند و معترضند که وجود آن منجر به ایجاد ترافیک و سر و صدا ‏خواهد شد. این هتل به اسکله سلطنتی یا رویال داکس می آید، جایی که کمتر هتلی دیده می شود.‏‏‏ ‏ ‏

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: