کد خبر: ۶۷۰۳۳۵
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۰
تعداد بازدید: ۳۹۲
نشست رئیس فدراسیون و اعضای امور مالی فدراسیون برگزار شد
در نشست عصر امروز رئیس فدراسیون فوتبال و اعضای امور مالی، گزارش کلیه فعالیت‌ها و اقدامات صورت گرفته در این بخش به مهدی تاج ارائه شد.

به گزارش خبرداغ به نقل از فدراسیون فوتبال، در این جلسه که مهدی تاج، محمدرضا ساکت و اعضای امور مالی فدراسیون حضور داشتند، آخرین سیاست‌های فدراسیون در این زمینه توسط رئیس فدراسیون تشریح شد.

رئیس فدراسیون فوتبال در این جلسه گفت: شفافیت مالی و اجرای درست، به موقع و کامل مقررات جاری کشور و فدراسیون فوتبال میبایست در بخش مالی مشهود باشد. انضباط مالی و اداری باید به صورت ویژه رعایت شود و همه ما مقید به رعایت قوانین هستیم.

وی در پایان تاکید کرد: پاسخگویی به مراجع ذیصلاح در رسیدگی به امور مالی فدراسیون در زمره ضروریات است و نباید هیچ چیز غیر شفافی در فعالیت‌های فدراسیون فوتبال بویژه در زمینه مالی وجود داشته باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: