کد خبر: ۶۷۰۳۱۵
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۴
تعداد بازدید: ۴۵۵
معاون پارلمانی رئیس جمهور، گفت: بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده، در جلسه امشب دولت و مجلس، تنها علی لاریجانی و حسن روحانی روسای قوای مقننه و مجریه سخنرانی می‌کنند.

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، حجت الاسلام مجید انصاری در گفت‌و‌گویی با اشاره به برگزاری نشست مشترک امشب مجلس و دولت، گفت: نشست امشب به میزبانی دولت در سالن اجلاس سران برگزار می‌شود و بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده قرار است که در این جلسه تنها علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی و حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهوری سخنرانی کنند.

وی افزود: با توجه به ایام ماه مبارک رمضان و مشغله بسیار نمایندگان مجلس و وزرای دولت، مدت زمان نشست امشب کوتاه است و قطعا در آینده نشست جامع‌تر و مفصل تری میان قوای مقننه و مجریه برگزار می‌شود.

به گزارش ایرنا، این نشست به میزبانی دولت و با حضور روسای قوای مجریه و مقننه، نمایندگان مجلس و وزرا در نهاد ریاست جمهوری برگزار می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: