کد خبر: ۶۷۰۲۸۸
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۲
تعداد بازدید: ۴۹۵
چند روز بعد از جدایی، عکاسان پاپاراتزی تصاویری از سوئیفت و «تام هیدلستون» ثبت کردند که روزنامه «سان» آنها را منتشر کرد.
به گزارش خبرداغ به نقل از روزنامه هفت صبح: ظاهرا «تیلور سوئیفت» چندان اهل تلف کردن وقت نیست! ابتدای ژوئن، او بعد از 15 ماه نامزدی با «کلاوین هریس» از او جدا شد. یکی از دوستان نزدیک به این دو گفته بود «تیلور و کالوین بیشتر دوست بودند تا اینکه عاشق هم باشند.» با این حال انتظار می رفت بعد از جدایی مدتی را فکر کنند. به هر حال شکست احساسی همیشه سخت است و شرایط دشواری بعد از آن ایجاد می شود اما به نظر می رسد این دو هیچ دشواری نداشته اند.

برای تیلور سوئیفت که این حکم صادق است. تنها چند روز بعد از جدایی، عکاسان پاپاراتزی تصاویری از سوئیفت و «تام هیدلستون» ثبت کردند که روزنامه «سان» آنها را منتشر کرد. ظاهرا رابطه آنها خیلی سریع هم پیش می رود و آن طور که شواهد نشان می دهد پای احساسات عاشقانه در میان است.

تیلور عروس می شود
نخستین تصاویری که از این دو منتشر شد، تیلور و تام را در کنسرت «سلنا گومز» نشان می داد. ظاهرا آنها با پدر و مادر یکدیگر نیز آشنا شده اند. آنها اول به دیدار والدین سوئیفت رفته اند و سپس او راهی انگلیس شده تا با «دایانا» مادرشوهر آینده و خواهر و برادرهای تام آشنا شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: