کد خبر: ۶۷۰۲۴۶
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۵
تعداد بازدید: ۲۸۵
کواکبیان در اخطار قانونی:
نماینده مردم تهران در مجلس در اخطار قانون اساسی با اشاره به ارسال پیامک‌های تهدیدآمیز برای خبرنگاران و روزنامه‌نگاران خواستار پیگیری وزارت اطلاعات در این رابطه شد.
منشا ارسال پیامک به خبرنگاران کجاست؟
به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، مصطفی کواکبیان در جریان نشست علنی امروز مجلس با استناد به مواد ۲۲ و ۲۴ آیین‌نامه نسبت به ارسال پیامک‌های تهدیدآمیز به خبرنگاران و روزنامه‌نگاران انتقاد کرد و گفت: اخیراً پیامک‌های گسترده‌ای برای خبرنگاران و روزنامه‌نگاران ارسال شده است.

او ادامه داد: هنگامی که این موضوع را از وزارت اطلاعات، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین پلیس فتا پیگیری کردم، همه مسئولان نسبت به ارسال چنین پیامک‌هایی اظهار بی‌اطلاعی کردند.

نماینده مردم تهران در مجلس دهم ضمن انتقاد از ارسال این پیامک‌ها گفت: از وزارت اطلاعات می‌خواهیم که منشاء این پیامک‌ها را پیدا کند که مثلاً در آن، خبرنگاران و روزنامه‌نگاران را تهدید کرده‌اند که نباید با یک خبرگزاری خارجی مصاحبه داشته باشد.

علی مطهری که برای ساعاتی ریاست نشست علنی امروز مجلس را برعهده داشت، ضمن تایید این اخطار قانونی، گفت: تذکر شما مورد تایید است و اگر وزارت اطلاعات اعلام کرده این موضوع به آن‌ها ارتباطی ندارد، باید منشاء آن توسط این وزارتخانه پیگیری شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: