کد خبر: ۶۷۰۰۰۵
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۰
تعداد بازدید: ۱۱۰۲
خرید جدید ترک ها مشکل ITC دارد؛
قوانین فیفا به صراحت عنوان می کند در صورتی این مجموعه می تواند ITC یک بازیکن را صادر کند که فدراسیون کشورش در جواب استعلام 15 روز سکوت کند.
احتمال دیپورت رامین رضاییان به پرسپولیس قوت گرفت
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،به نظر می رسد در صورت دقت نظر باشگاه پرسپولیس و فدراسیون فوتبال مشکل بزرگی سر راه رامین رضاییان قرار بگیرد.

 

از ترکیه خبر می رسد به رضاییان گفته اند تسویه حساب با پرسپولیس به منزله خروج از لیگ برتر است و در صورتی که باشگاه ریزاسپور تمایل داشته باشد می تواند از طریق فیفا ITC این بازیکن را دریافت کند.

 

اما واقعیت چیز دیگری است. قوانین فیفا به صراحت عنوان می کند در صورتی این مجموعه می تواند ITC یک بازیکن را صادر کند که فدراسیون کشورش در جواب استعلام 15 روز سکوت کند.

 

حال آنکه پرسپولیس نه تنها اجازه این کار را نمی دهد بلکه با توصیه مسئولان فدراسیون از امروز مکاتباتی با باشگاه ریزاسپور خواهد داشت که احتمالا ترک ها را مجاب می کند رضاییان را دیپورت کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: