کد خبر: ۶۶۹۹۸۹
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۴
تعداد بازدید: ۳۷۵
مدیرکل دفتر ازدواج و تعالی خانواده وزارت ورزش و جوانان با انتقاد از برخی برنامه‌های صدا و سیما در زمینه ازدواج گفت: متاسفانه محتوای برخی برنامه‌ها مناسب نیست و افرادی به عنوان کارشناس در این برنامه‌ها حضور می‌یابند که مدارکشان واقعی نیست و حتی در صورت واقعی بودن متخصص نیستند.
انتقاد وزارت‌ورزش ازبرنامه‌های صداوسیما درباره ازدواجبه گزارش خبرداغ به نقل از انتخاب، مدیرکل دفتر ازدواج و تعالی خانواده وزارت ورزش و جوانان با انتقاد از برخی برنامه‌های صدا و سیما در زمینه ازدواج گفت: متاسفانه محتوای برخی برنامه‌ها مناسب نیست و افرادی به عنوان کارشناس در این برنامه‌ها حضور می‌یابند که مدارکشان واقعی نیست و حتی در صورت واقعی بودن متخصص نیستند.


 ناصر صبحی قراملکی افزود:  تعامل خوبی با رسانه‌ها از جمله صدا و سیما داریم؛ البته این ارتباط باید بهتر شود. هر چقدر وزارت ورزش و جوانان و سایر دستگاه‌های متولی درباره جوانان بویژه ازدواج با رسانه‌ها بیشتر همکاری و فرهنگ‌سازی کنند، میزان ثبت ازدواج‌های ایمن و تشکیل خانواده‌های سالم بیشتر می‌شود چون معضل اصلی جوانان مسایل فکری و فرهنگی است.

وی ضمن ابراز آمادگی وزارت ورزش و جوانان برای همکاری با رسانه‌ها از جمله صدا و سیما برای فرهنگ‌سازی در زمینه ازدواج و خانواده اظهار کرد: ما آمادگی داریم در زمینه معرفی کارشناس و پیشنهاد محتوای برنامه به صدا و سیما کمک کنیم و حتی هفته‌ای چند روز را برای تشریح برنامه‌های خود در حوزه خانواده و فرهنگ‌سازی از طریق این رسانه اختصاص دهیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: