کد خبر: ۶۶۹۹۳۰
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۱
تعداد بازدید: ۴۳۰
علی طیب‌نیا گفت: دولت در حال ساماندهی نظام پرداخت است به گونه‌ای که هم شاخص ‌های کارایی لحاظ شود و هم پرداخت‌ها بر مبنای عدالت صورت گیرد.
وزیر اقتصاد: نظام پرداخت در دست ساماندهی است
به گزارش خبرداغ به نقل از آفتاب، ورزیر اقتصاد در حاشیه تظاهرات روز قدس که امروز ۱۱ تیرماه برگزار شد درباره‌ی ساماندهی وضعیت حقوق مدیران ارشد اظهار کرد: در حال ساماندهی نظام پرداخت‌ها هستیم به گونه‌ای که هم بتواند منطبق با شاخص‌ها و ملاک‌های کارآمدی باشد و هم بتواند عدالت را در پرداخت‌ها تامین کند.

وی همچنین بیان کرد: مشکلات در سیستم پرداختی از گذشته زیاد بوده است و درباره‌ برخی از این مشکلات تصمیم‌گیری شده است و سایر موارد نیز در حال ساماندهی است.

علی طیب‌نیا همچنین درباره‌ وضعیت کنونی برجام اظهار کرد: موارد مربوط به برجام به تدریج در حال پیش رفتن است و محدودیت‌هایی که به دلیل تحریم وضع شده بود و محدودیت‌هایی که در سیستم بانکی و بیمه‌ای با جهان داشتیم برداشته می‌شود.


 وزیر اقتصاد همچنین درباره حضور مردم در روز قدس اظهار کرد: حضرت امام خمینی (ره) با ابتکار خود مردم مسلمان را و همچنین همه آزادگان جهان را در حمایت از ملت مظلوم فلسطین وارد صحنه عمل کرد و خوشبختانه طی سال‌های اخیر دیدیم که این راهبرد اساسی حضرت امام (ره) تاثیر بسزایی داشته است به‌ طور ویژه گروه‌هایی مانند انتفاضه و لبنان که با اتکای بر مردم و نه دولت ایجاد شده بودند توانستند در برابر تجاوزگری‌های رژیم اشغالگر قدس مقاومت کنند و موفقیت‌های چشم‌گیری داشته باشند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۱
0
0
دروغگويي بس است
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: